avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1021 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... prelungire CM peste 270 de zile
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

prelungire CM peste 270 de zile

buna ziua,

Am o nelamurire privind concediu medical.
sunt in concediu medical de aproape 270 de zile.Am trecut prin comisia cu cele 183 de zile si mi s-a acordat inca 90 deci efectuez 270 de zile.
Anul trecut am mai avut concediu medical peste 72 de zile (respectiv o parte luna Mai,Iunie,Iulie si putin din luna august)
Intrebarea este:se scad acele zile acum?Mai pot lua concediu medical avand in vedere ca se scad cele peste 72 de zile de anul trecut,practic,trecand un an de la acea perioada de concediu medical?
precizez ca am transplant renal de aceea am luat atata concediu.Sper ca s-a inteles ce vreau sa spun.

Multumesc frumos!

Cel mai recent răspuns: ale75 , utilizator 17:39, 1 August 2014
Pentru un concediu medical acordat in luna august 2014, adunati zilele calendaristice de concediu medical din ultimele 12 luni anterioare (perioada august 2013 -iulie 2014).
Cu fiecare luna care trece, se scade luna de la inceputul perioadei si se aduna cea mai recenta luna de medical.

Multa sanatate!
Multumesc pentru raspuns.
Deci teoretic se mai poate sa beneficiez de concediu medical scazandu-ze deja cele 72 de zile de anul trecut efectuate?
De fiecare data se iau in calcul zilele de concediu medical din cele 12 luni anterioare lunii in care solicitati un nou concediu medical.
multumesc frumos!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu cod indemnizatie 14 Pera2 Pera2 In cursul lunilor martie-aprilie 20013 am beneficiat de 33 zile concediu medical pentru boala obisnuita.Incepand cu 09.12.2013 si pana in prezent (august 2014) ... (vezi toată discuția)