avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 215 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... refuz concediu de odihna
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

refuz concediu de odihna

Buna ziua.
Sunt in concediu medical din data de 1.04.2009., pe data de 8 05.2009 am fost sa depun la birou ultimul concediu medical si am cerut in scris concediul de odihna aferent anului 2009.
Prin telefon am fost instintata ca nu mi-se aproba concediu numai daca semnez un preaviz de care nu am fost instintata numai astazi.,iar concediul ar trebui sa-l efectuez in timpul preavizului.
In notificarea trimisa(datata di 02.04.2009) pe care am refuzat sa o semnez deoarece eu incep seviciul numai pe 18.05.2009,,se cere inchierea contractului de munca conform art. 64 alin.2 si art. 73.alin. 1.
Am dreptul la concediu?
Beneficez de somaj?
Ce ma sfatuiti?
va multumesc
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 20:17, 18 Mai 2009
In perioada de preaviz puteti efectua o parte din concediu,daca vi se acorda. Daca nu , concediul pe anul in curs vi se va plati. Beneficiati de somaj daca aveti un stagiu de cotizare de cel putin 12 luni in ultimii 2 ani.
Trebuie sa vedeti cu ce articol va desface contractul!
articolele isirate mai sus de dumneavoastra nu sunt corecte
Art. 64. - (1) In cazul in care concedierea se dispune pentru motivele prevazute la art. 61 lit. c) si d), precum si in cazul in care contractul individual de munca a incetat de drept in temeiul art. 56 lit. f), angajatorul are obligatia de a-i propune salariatului alte locuri de munca vacante in unitate, compatibile cu pregatirea profesionala sau, dupa caz, cu capacitatea de munca stabilita de medicul de medicina a muncii.