avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 764 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere contract telefonie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere contract telefonie

Buna ziua,
Am incheiat cateva contracte cu o firma de telefonie,cablu tv si internet iar de unele servicii nu sunt multumit si am solicitat rezilierea a doua dintre acestea in termen de 14 zile de la semnare.
Am fost apelat telefonic de un reprezentant al firmei respective si mi s-a comunicat ca nu pot rezilia nici un contract decat daca platesc despagubire deoarece contractele au fost semnate la o reprezantanta a acestora si nu telefonic sau pe internet.
Apelez la dumneavoastra pentru a ma lamurii in sensul acesta.
PS. am vazut de atatea ori reclama cu :"SUNT CETATEAN EUROPEAN SI AM DREPTURI" si nu am inteles la ce se refera :(
Va rog sa nu ma intelegeti gresit si va multumesc anticipat.
Oseara una!
Cel mai recent răspuns: wergy , utilizator 00:30, 13 August 2014
Trebuie vazut exact contractul semnat de dvs., cand si cum a fost incheiat si ce clauze cuprinde, pentru a se putea emite o parere.
Deocamdata se aplica ordonanta 130, insa si aici trebuie verificat daca furnizorul si-a respectat obligatiile, daca va incadrati la 10 sau la 90 zile termen de denuntare, etc
trandafir2 a scris:

Deocamdata se aplica ordonanta 130, insa si aici trebuie verificat daca furnizorul si-a respectat obligatiile, daca va incadrati la 10 sau la 90 zile termen de denuntare, etc

Ordonanta 130/2000 a fost abogata prin OUG 34/2014, se tot scrie asta pe-aici. De-aia a pomenit utilizatorul de 14 zile, acesta este acum termenul in care se poate denunta un contract incheiat la distanta.
[ link extern ]

wergy a scris:

Am fost apelat telefonic de un reprezentant al firmei respective si mi s-a comunicat ca nu pot rezilia nici un contract decat daca platesc despagubire deoarece contractele au fost semnate la o reprezantanta a acestora si nu telefonic sau pe internet.


Din pacate dvs. nu ati incheiat un contract la distanta, doar oferta v-a fost facuta telefonic. Ati semnat intr-o reprezentanta deci ati avut posibilitatea sa cititi intregul contract.
Definitia contractului la distanta in OUG 34/2014:

7. contract la distanţă - orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
Ares-3 a scris:

Ordonanta 130/2000 a fost abogata prin OUG 34/2014, se tot scrie asta pe-aici.

:worthy: Mi-a scapat. Traim in secolul care succede secolul vitezei. :)
Buna seara,
multumesc pentru lamurire.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract rcs / rds maryus66 maryus66 Salut, Am si eu o nedumerire privind legea 161/2010. Inainte de a face contract cu cei de la digi, sunasem la Next-Gen sa ma interesez daca au in zona mea ... (vezi toată discuția)
Contract upc nutzu313 nutzu313 Buna ziua. In urma cu aproximativ 12 luni am fost contactat de catre un reprezentant UPC care mi-a facut o oferta de internet/TV. Am acceptat oferta, ... (vezi toată discuția)
Contract software danielandrei danielandrei In cazul cumpararii unui soft, downloadat de pe internet(deci fara livrare fizica), daca furnizorul are afisat pe site un acord de licenta, este obligatorie ... (vezi toată discuția)