avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1248 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Demisie/notificare fara preaviz in perioada de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Demisie/notificare fara preaviz in perioada de proba-consecinte?

Buna ziua
Va rog mult am nevoie de ajutor cu un raspuns,chiar si mai multe sun binevenite.
Lucrez ca vanzatoare la un magazin de haine.Am contract pe perioada nedeterminat cu 90 de zile perioada de proba.Sunt undeva pe la jumatatea celor 3 luni de proba.Am hotarat sa plec pt ca seful imi reproseaza mereu ca nu stiu sa fac vanzare si sa bag clientii in magazin.Initial le-am zis ca plec cu preaviz apoi am aflat de pe site-ul dvs ca nu trebuie sa stau in preaviz.I-am informat cu notificarea de incetare,evident ca nu au primit-o iar daca le-o trimit cu confirmare de primire vor face tot posibilul sa nu fie prezenti sa o primeasca si sa ma puna pe mine pe drumuri.Intradevar nu au om sa ma inlocuiasca,ar ramane doar colega mea si probabil nu stiu cum sa ma faca sa raman.A zis ca trebuie sa facem inventarul sa fim toti prezenti,mi se pare normal.Mi-a zis ca daca eu plec e lipsa de disciplina si ca lipsesc nemotivat ca ei nu primesc notificarea.
Cum ma sfatuiti sa procedez?
Eu am acceptat sa mai stau maxim 7 zile sa facem inventarul la intoarcerea sefului ca nu e in Bucuresti(cica) si imediat dupa inventar sa plec.
Dar ma face sa cred ca ma tot amana.
Ce sa fac? Daca plec si ma scoate lipsa la inventar(desi avem camere)...cum mi-a si atras atentia ca s-ar pute intampla...
Daca nu ati luat in primire, pe baza de semnatura, gestiunea magazinului, nu sunteti legata de efectuarea inventarului si nu puteti notifica angajatorul.