avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 678 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Notariat - act gresit, doua plati
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Notariat - act gresit, doua plati

Buna ziua!
Sunt un student ce doreste sa plece cu bursa in strainatate si am fost nevoit sa
legalizez un contract financiar cu garant pentru a putea primi banii de bursa.