Va puteti adresa doar ANPC insa nu inainte de a reclama intarzierea la posta pentru ca altfel veti fi indrumata sa faceti intai acest demers - asta e procedura de rezolvare a reclamatiilor, trebuie contactat mai intai furnizorul de produse sau servicii in scopul rezolvarii pe cale amiabila.
Aveti informatii aici (cititi ce scrie dupa Reclamatiile):
[ link extern ]
RECLAMAŢIILE
Dacă aveţi nemulţumiri privind serviciile poştale, vă rugăm să ne înştiinţaţi. Noi privim rezolvarea reclamaţiilor prealabile şi a petiţiilor ca o parte importantă din procesul de îmbunătăţire al serviciilor poştale.
Credem că cel mai eficace şi rapid mod de rezolvare a reclamaţiilor prealabile şi a petiţiilor este acela de a rezolva reclamaţia prealabilă sau petiţia în punctul în care serviciul poştal a fost furnizat.
Reclamaţiile prealabile şi petiţiile, pot fi depuse, în mai multe moduri:
- personal, prin viu grai sau în scris, la orice oficiu poştal sau altă entitate poştală;
- pe cale poştală – prin scrisoare adresată subunităţii poştale;
- electronic, e-mail la adresa: infopost@posta-romana.ro; pe website: www.posta-romana.ro;
- telefonic: Infopost
021/ 9393 din Bucureşti;
021/ 9393111 din ţară.
- în scris, la Directorul General al Poştei Române la adresa - Bdul. Dacia nr. 140, sector 2, cod poştal 020065, Bucureşti.