Buna ziua, am si eu o problema cu aceasta firma, sau cel putin asa tind sa cred ca este o problema.
Eu locuiesc cu chirie de 1an de zile, iar de cand m-am mutat am facut un contract cu ei pentru 18 luni, acum dupa 1an de zile eu am hotarat sa ma mut in alt loc, acelasi oras, iar cand am fost la dansii sa fac schimbare de locatie au spus ca nu se poate deoarece nu au retea in acea scara...acum solutia e sa platesc abonamentul pana la terminarea perioadei contractuale dupa care pot incheia contractul actual.
Este posibil sa nu imi poata muta cablul din cauza ca nu au ei retea?
Exista o portita, daca, repet, daca nu ati beneficiat de vreo facilitate/promotie! De exemplu trei luni fara plata abonamentului, sase luni pachetul de programe full la pret de pachet baza, terminal (telefon) la un pret mic, etc, etc. Atunci durata minima a contractului este de 1(un) an.
Mai pe scurt, as vrea sa stiu daca pot incheia contractul cu ei fara sa platesc alte taxe, tinand cont ca eu am solicitat o mutare iar ei au respinso pentru ca nu au retea in acea scara de bloc, iar eu sunt nevoit (conform ce spun ei) sa platesc in continuare cablul pentru ca ajung mai ieftin decat sa reziliez contractul. Adica sa platesc ceva ce eu nu folosesc.
Nu e vina dvs. ca nu au ei retea la adresa la care va mutati. Solicitati din partea lor o adresa scrisa prin care va informeaza ca trebuie sa platiti abonamentul in continuare, desi nu veti mai beneficia de serviciile lor.
Reziliere contract
nko80
buna ziua;in urma abuzurilor repetate a celor de la [editat de admin] am decis sa reziliez contractul cu ei.mentionez ca acesta expira in 2012.la incheierea ... (vezi toată discuția)