avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 546 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... RCS&RDS
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

RCS&RDS

Buna ziua, am si eu o problema cu aceasta firma, sau cel putin asa tind sa cred ca este o problema.
Eu locuiesc cu chirie de 1an de zile, iar de cand m-am mutat am facut un contract cu ei pentru 18 luni, acum dupa 1an de zile eu am hotarat sa ma mut in alt loc, acelasi oras, iar cand am fost la dansii sa fac schimbare de locatie au spus ca nu se poate deoarece nu au retea in acea scara...acum solutia e sa platesc abonamentul pana la terminarea perioadei contractuale dupa care pot incheia contractul actual.
Este posibil sa nu imi poata muta cablul din cauza ca nu au ei retea?
Cel mai recent răspuns: DanielRhp , utilizator 08:22, 25 August 2014
Exista o portita, daca, repet, daca nu ati beneficiat de vreo facilitate/promotie! De exemplu trei luni fara plata abonamentului, sase luni pachetul de programe full la pret de pachet baza, terminal (telefon) la un pret mic, etc, etc. Atunci durata minima a contractului este de 1(un) an.
Am avut asa ceva la inceput, 6 luni 50% reducere
Mai pe scurt, as vrea sa stiu daca pot incheia contractul cu ei fara sa platesc alte taxe, tinand cont ca eu am solicitat o mutare iar ei au respinso pentru ca nu au retea in acea scara de bloc, iar eu sunt nevoit (conform ce spun ei) sa platesc in continuare cablul pentru ca ajung mai ieftin decat sa reziliez contractul. Adica sa platesc ceva ce eu nu folosesc.
Nu e vina dvs. ca nu au ei retea la adresa la care va mutati. Solicitati din partea lor o adresa scrisa prin care va informeaza ca trebuie sa platiti abonamentul in continuare, desi nu veti mai beneficia de serviciile lor.
Si contractul cu ei nu pot sa il inchei? Nu este corect sa platesc daca nu folosesc serviciile lor...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract nko80 nko80 buna ziua;in urma abuzurilor repetate a celor de la [editat de admin] am decis sa reziliez contractul cu ei.mentionez ca acesta expira in 2012.la incheierea ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract servicii telekom micky02ct micky02ct Buna ziua!Am 2 contracte Telecom de telefonie mobilă pentru 2 ani care se finalizează la data de 1 iulie 2015. nu mai pot sa-l achit şi vreau sa-l reziliez. ... (vezi toată discuția)
Cum te ajuta unii !.... membru membru Buna seara. Va rog sa-mi dati o idee intr-o chestiune legata de rezilierea contractelor de comunicatii. Sa incepem cu inceputul: In 2010 cand mi-am cumparat ... (vezi toată discuția)