Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua. Am si eu doua intrebari la care va rog sa-mi rapsundeti, daca se poate, cu articole de lege:
1. In cate exemplare originale se intocmeste o decizie emisa de o institutie publica? Directorul nu vrea sa semneze decat un singur exemplar original, restul sa facem copii.
2. In urma unei deciziii a Curtii de Conturi am primit de la ministerul de resort o adresa prin care ni se impune sa recuperam niste sume impuse de Curtea de Conturi in sarcina unor salariati. In situatia in care am contestat la Tribunal Decizia Curtii de Conturi (dupa proceduri prealabile), asteptam pronuntarea Instantei sau punem in aplicare adresa Ministerului cat mai curand posibil?
Decizia se intocmeste in cel putin 4 exemplare.1ex Prefectura,1ex secretar,1 ex personalul-salarizarea 1ex persoana in cauza adica celei care i se face imputarea.