Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
ulterior injuriilor aduse de administratorul cladirii, am mers la primarie la dept aferent pentru a gasi o solutie de-a evita orice contact cu acesta (cu administratorul) mi s-a spus ca pot plati prin contul bancar al asociatiei de proprietari, DAR presedinta asociatiei (mentionez ca este soacra administratorului si ambii actioneaza impreuna in toate marsaviile lor) imi spune ca NU are contul IBAN si ca administratorul il are, ieri i-am spus administratorului sa-mi dea contul IBAN deoarece doresc sa continui plata intretinerii prin intermediul bancii, si astfel sa evit orice consum nervos si sa ma apar de injuriile acestuia, DAR mi-a raspuns ca nu-l are si ca presedinta il are si ca va sterge pe jos cu mine (iar!! inca o alta injurie de care ma puteam lipsi), cei doi tin pisica de coada si-o arunca unul in ograda altuia facand din mine minge de baschet; ce pot sa fac ca sa obtin acest cont si sa "scap" de cei doi care au un comportament dictatorial in cladire. am apelat la o avocata din cladire (care a fost sau inca este cenzor) si mi-a spus ca poate nu-l au!! eu consider ca au obligatia de-a avea un cont odata formata legal asociatia, care oricum o vad ca ilegala datorita nenumaratelor abuzuri, foarte multe de enumerat aici.
Ati mai postat despre necazurile dumneavoastra cu administratorul si presedinta si-ar fi fost bine sa continuati acea discutie fara a deschide un nou topic deoarece acolo s-a dialogat si-ati primit raspunsuri...
Dar acum strict la ceea ce postati aici:
Asociatia de proprietari poate sa-si deschida cont bancar dar nu este obligata. Asa ca raspunsul cenzorului poate fi adevarat iar asociatia sa nu aiba cont bancar.
Poate ca era bine sa-i rugati pe cei de la serviciul asociatii de proprietari din primarie, care v-au indrumat, sa va dea ei contul bancar al asociatiei dumneavoastra. Le era usor sa acceseze in baza lor de date asociatia respectiva, sa vada ce cont au, cum la fel de usor puteau contacta presedintele sau administratorul sa indice imediat contul IBAN. Printr-un singur telefon va scuteau de contactul cu cei doi, contact care nu poate fi civilizat din cate ne-ati povestit in ultima vreme. Dar, repet, este posibil si legal ca asociatia sa nu aiba cont bancar.
Pentru al doilea mesaj:
Proprietarii apartamentelor au aceleasi obligatii fata de asociatie indiferent ca sunt ori nu sunt membri ai asociatiei. diferenta este doar la drepturi, unde membrii au dreptul sa aleaga si sa fie alesi, iar cei care nu sunt membrii asociatiei nu au aceste drepturi.
Asa ca nu va imbunatatiti cu nimic situatia daca nu mai sunteti membru al asociatiei.
Daca prin "iesire cu totul din asociatie" intelegeti sa nu mai aveti nici o obligatie fata de aceasta, este posibila doar in cazul instrainarii apartamentului prin vanzare, donatie...