pot solicita magazinului de la care am cumparat un telefon mobil nou, sa imi returneze banii sau sa imi schimbe produsul, daca telefonul, dupa 5 luni de la cumparare s-a stricat? l-am dus in service, la ei, m-au sunat dupa 10 zile sa il ridic, si a functionat doar 2 zile, dupa care am avut aceeasi problema tehnica.
anterior este recomandabil sa verificati si conditiile de service ale vanzatorului, prevazute pe site si in certificatul de garantie.
ulterior, le trimiteti un mail in care le expuneti problema si le solicitati ceea ce vreti.
daca nu rezolva, faceti reclamatie la OPC-ul din raza sediului vanzatorului, expunand problema si atasand corespondenta cu vanzatorul, factura, certificatul de garantie, dovada lasarii in service, etc
Garantie?
nelager
am cumparat anul trecut un produs ( aparat electric ) garantie 2 ani ..a necesitat o reparatie acum cateva luni. ok .acum are nevoie iar,dar firma de service ... (vezi toată discuția)