In martie anul acesta am facut o cerere cum ca nu locuiesc la adresa si am fost trecuta la intretinere cu numar redus de persoane, pana in luna Iulie, cand administratorul a calculat intretinerea pentru o persoana. Mentionez ca nu locuiesc la adresa nici pana in prezent si vizitez ocazional locuinta, cu mult sub cele 2 saptamani consecutive de habitatie necesare sa fiu luata in evidenta.
In urma solicitarii de a mi se explica de ce am fost trecuta cu 1 pers la intretinere mi s-a raspuns ca : 1) ca nu am facut cerere 2) vecinii au declarat ca m-au vazut la adresa 3) ca trebuie sa fac eu dovada ca locuiesc in alta parte si nu la domiciliu.
Cum se procedeaza ?
Am depus o cerere pentru recalculare. in cat timp asociatia este obligata sa raspunda cererii mele?
Daca platesc acum intretinerea pentru 1 persoana, si daca ulterior obtin recalcularea corespunzatoare a cotei, imi voi mai primi inapoi banii prin compensare in urmatoarea luna de plata?
Cererea depusa in martie este inregistrata,luata pe baza de semnatura,comunicata prin posta ?
Asociaia de proprietari are obligatia sa raspunda la cereri/petitii,in termen de 30 de zile
Modalitatea de recuperare c/v intretinere ,ramane sa fie dispusa de reprezentantii asociatiei de proprietari,fie vi se restituie suma cash,fie vi se considera suma in avans-urmand a fi utilizata pentru plata luni urmatoare
Cererea pentru scaderea nr. de persoane se face, de obicei, pentru un timp limitat (2-3 luni). Daca in continuare nu locuiti in apartament va trebui sa intocmiti o alta cerere - insa totul depinde de reglementarile aso. prop. in acest sens.
Spuneti ca: Mentionez ca nu locuiesc la adresa nici pana in prezent si vizitez ocazional locuinta, cu mult sub cele 2 saptamani consecutive de habitatie necesare sa fiu luata in evidenta.
Incercati sa ne spuneti ce inseamna exact acest lucru - in fiecare luna locuiti cu mult sub cele 2 saptamani consecutive...
Incercati sa ne spuneti cam care ar fi costurile / persoana pentru cei care locuiesc o luna intreaga.
Daca nu este vorba de bani, ci de principii, atunci trebuie sa va conformati regulilor impuse de as. prop. Apropo's, noi la asociatie nu avem obiceiul de a pretinde adeverinte sau alte dovezi ca XX locuieste in alta parte, iar com. ex. al asociatiei care are sarcina stabilirii nr. de persoane carora li se vor repartiza costuri, chiar stabileste, pe baza oricaror informatii, ca un proprietar chiar a locuit sau nu a locuit o anumita perioada in apartament.
Aceste lucruri sunt destul de "gingase" si sunt generatoare de scandal intre proprietari. Dvs. trebuie sa va decideti unde locuiti de fapt, puteti chiar propune as. prop. un mod de abordare alternativ a problemei, adica sa figurati o luna "prezent" si o luna "absent". Astfel impacati pe toata lumea si nu va mai stresati si dvs.
.............
Daca obtineti aprobarea recalcularii costurilor, se poate ca in urmatoarele luni sa se faca compensarea cheltuielilor, desi este mai greu in situatia aratata. Dvs. sustineti ca nu locuiti acolo, asfel ca asociatia o sa va treaca in lunile urmatoare zero persoane. Mai putin de zero persoane nu are cum sa va treaca, astfel ca doar daca o sa locuiti efectiv in apartament, asociatia, in baza celor solicitate si aprobate o sa va treaca in continuare zero persoane... Alt motiv de galceava printre vecini care daca nu sunt informati nu au cum sa stie ce compesari face asociatia in dreptul dvs...
Asociatia trebuie sa va raspunda in max. 7 zile la cererea dvs. de recalculare a costurilor repartizate gresit, daca contestatea a fost facuta in primele 10 zile de la afisarea litelor de plata, altfel termenul de raspuns este de 30 de zile.