Nerespectarea legilor si a altor acte normative care reglementeaza domeniul muncii, relatiile de munca, securitatea si sanatatea in munca poate fi sesizata Inspectoratului Teritorial de Munca si/sau Inspectiei Muncii.
Sesizarile pot fi transmise catre ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca) prin:
- posta;
- e-mail;
- fax;
- inregistrate chiar la sediul institutiei.
La sesizare se pot atasa copii de pe inscrisurile care atesta faptul ca se lucreaza un astfel de timp.
doamna klivi , sunt administrator de firma de transport , am si masini de 3,5 tone , si in tara , pe curse interne , nu reusesc intr-o saptamana sa acumulez mai mult de 1500-1700 de km/masina .
in plus ceea ce spuneti nu se coordoneaza cu incarcarile si descarcarile...este foarte absurd , pe drum mai sunt si evenimente , mai sunt si blocaje , ceea ce inseamna sa nu ajunga la timp la destinatie...mai mult de atat , o masina cu marfa pecata in alt oras , nu isi justifica cheltuiala sa se intoarca goala pe retur , sa preia alta marfa...asta inseamna ca trebuie sa astete a doua zi alta comanda si este un lucru normal sa stea sa astepte. oricum orice sofer are DIURNA...lucru care il acopera . asta este un punct de vedere al meu , pentru cursele de intern .
pe intrenational , este alta mancare de peste....si acolo da , se justifica cei 3500 km , care se pot face lejer intr-o luna , dar asta insemna aproape lunar revizii pentru masina respectiva , cat si salariu pe masura pentru sofer (undeva la 650-700 euro/luna + diurna)...
in fine , mai ganditi-va cat de imposibil este sa lucrezi zilnic dupa un astfel de program ? in primul rand este afectata capacitatea de a mai reactiona si de a gandi in timpul condusului . este foarte obositor....si nu vad rostul celor spuse mai sus de dumneaoastra.
sau probabil este platit in mod respectabil pentru efortul depus , si dumneavoastra nu va spune chiar tot .