buna seara,
In primul rand, condoleante pentru tatal dvs.
In al doilea rand, de regula texte de genul mentionat de dvs mai sus sunt destul de uzitate de catre banci in formularele lor generale, astfel incat poate ar fi bine sa recititi atent la ce paragraf din adresa se refera acel asterisc si daca nu e clar sau se refera exact la confirmarea inchiderii contului, atunci va recomand sa trimiteti o reclamatie la banca, pe email (urmariti sa primiti confirmarea de primire a mesajului de catre banca)/prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire/adresa lasata direct la sediul sucursalei respective (cu confirmare de primire). In acea reclamatie sa precizati ca ati primit adresa de la banca, dar nu va e clar de ce apare acel asterisc + ca doriti un angajament ferm din partea bancii ca acel cont a fost inchis si implicit pe viitor nu veti avea de platit nici un comision suplimentar de nici un fel.
Banca este obligata legal sa va raspunda la reclamatie in maxim 30 de zile.
Daca nu raspunde sau raspunsul nu va convine, puteti face o reclamatie la OPC-ul din raza sediului sucursalei bancii, unde va fost inchis contul, pentru a demara o ancheta. Pentru detalii, vedeti aici, va rog :
[ link extern ]
Seara buna si mult succes!