avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1678 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... sunt studenta si nu am beneficiat decat de alocatia ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

sunt studenta si nu am beneficiat decat de alocatia ptr copil

Am repetat 1 an de facultate si nu am mai beneficiat de alocatia aceea de 600 lei.
Dece?
Si daca mai pot face ceva ptr a beneficia de ACEI BANI:
Am inteles ca se poate face ceva inscris la Minister si iti innapoiaya bani din urma ptr:copil
Se mai poate face ceva in cazul meu?
O zi buna:
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:20, 13 Septembrie 2014
1. - Alocatia de stat pentru copii este alceva si se acorda indiferent de statutul parintilor si de venitul acestora.
- Alocatia de stat pentru copii este de 200 lei lunar pana implineste copilul 2 ani si apoi de 42 lei lunar pana la 18 ani.

2. Dvs. vreti sa spuneti ca nu ati beneficiat de indemnizatia pentru concediu crestere copil (CCC) pana la varsta de 2 ani are, in cazul dvs. este de 600 lei lunar.

3. - Pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC trebuie ca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) sa frecventati, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului universitar cu exceptia situatiei de intrerupere a cursurilor din motive medicale.
- Adeverinţa va este eliberatã de instituţia de învãţãmânt si ateste frecventarea cursurilor fãrã întrerupere, pânã la data solicitãrii acesteia.

4. - De aici eu inteleg ca pe perioada celor 12 luni eligibile nu trebuie sa aveti intrerupere in frecventarea cursurilor de zi ale facultatii pana la data nasterii copilului, cand veti solicita si adeverinta necesara.
- Dupa aceea puteti sa repetati oricand un an.

5. - Dar puteti sa intrebati la Agentia Nationala pentu Plati si Inspectie Sociala (ANPIS), pe e-mail, la: anps@prestatiisociale.ro