In cazul in care se doreste deschiderea unui punct de lucru in acelasi oras cu sediul social, iar toti angajatii si toata activitatea sa se desfasoare la pct de lucru, unde ar trebui sa se tina actele firmei(contabilitate, dosare angajati etc.)? Se poate opta pt pct de lucru, ca in cazul unui control sa vina direct acolo? Cum se procedeaza legal?
Documentele societatii trebuie sa stea la sediul social. Acolo se fac controalele si acolo trebuie sa puteti pune la dispozitia autoritatilor de control documentele.
dar nu exista nicio posibilitate sa se poata opta pt tinerea lor la pct de lucru, de genul declarat sediul social fara activitate si notificat sa se faca controalele direct la pct de lucru?
Puteti incerca sa informati organele de control competente acolo unde aveti sediul, insa nu le oblige nimic sa tina cont de acea informare... Opozabil este sediul social. De ce nu il transferati?
Pentru ca procedura e complicata, pe langa registru comertului si finante, trebuie schimbate si certificatul de platitor de tva si toate celelalte. Si daca la un moment dat vom schimba din nou sediul, toate vor fi facute din nou
Teoretic, daca ai deschis punct de lucru, acolo iti desfasori activitatea, ergo acolo ar trebui sa existe principalele documente, printre care si un registru unic de control pentru pct de lucru (!!!!!) (pe langa cel ramas la sediul social). Din experienta vorbesc, nu stiu legal/fiscal cum este reglementat, dar din momentul in care am deschis punctul de lucru am avut controale exclusiv acolo. Avand in vedere ca sediul social este un apartament de unde toata lumea este plecata eventual chiar la punctul de lucru (adresa unde sunt angajatii desfasoara activitatea), daca vor sa va gaseasca in program vor fi nevoiti sa vina acolo.