@gorgan
Mentionati, citez: " Dvs. sa inteleg ca apreciati ca atunci cand apare o lege noua trebuie sa fim atentionati sa ne conformam. In cazul in care nu suntem atentionati presupunem ca noi, expertii judiciari nu suntem inclusi in totalitatea populatiei romaniei careia i se aplica o lege. Cu alte cuvinte suntem egali in fata legii, dar expertii tehnici mai egali ca ceilalti.... "
Nu inteleg cum ati ajuns la aceasta constatare.
Pe forum veti gasi o discutie legata de OG nr.2 / 2000 cu modificarile si completarile ulterioare care nu a fost actualizata, desci s-a incercat o modificare a acesteia printr-un proiect intocmit de catre MJ, la care ulterior s-a renuntat deoarece au fost prea multe constestatii.
Vezi aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
Putem presupune ca aceasta ordonanta nu cuprinde si anumite prevederi din OG nr.24/ 2011, la care dvs. faceti referire.
In ultimul mesaj introduceti un element nou si anume - evaluare in cadrul unui raport de expertiza tehnica judiciara, caz in care evaluatorul ar putea fi doar membru ANEVAR, nu si expert tehnic judiciar. OG nr.2/ 2000 cu modificarile si completarile ulterioare nu contine astfel de posibilitati. Evaluatorul desemnat de catre instanta, sa efectueze expertiza tehnica judiciara, trebuie sa fie expert/ specialist tehnic judiciar.
Articolele mentionate de dvs. din OG nr. 24/ 2011 nu se refera la expertize tehnice judiciare, ci doar la activitatea membrilor ANEVAR.
Nu inteleg ce vreti sa spuneti cu exemplul de la taxi.
In mod normal, cele doua acte normative nu trebuie sa lase loc de interpretari, indiferent la care din ele ne-am referi si totusi exista aceste deosebiri.