avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 506 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... incetarea indemnizatiei de somaj
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

incetarea indemnizatiei de somaj

sunt studenta in anul 3 la id si am lucrat in jur de 3 ani iar acum iau somaj.legea spune ca inceteaza indemnizatia de somaj la admiterea intr-o forma de invatamant insa nu stiu exact daca ma incadrez in acel articol sau se refera numai la cei care au terminat studiile liceale si nu si au gasit un loc de munca intr-o periada de 60 de zile.astept un raspuns multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:55, 23 Mai 2009
Sa inteleg ca intrati in somaj din munca, asa-i?
Si in acelasi timp urmati niste studii.

Este o mare discutie cu aceasta situatie, au mai fost expuse asemenea situatii aici pe forum in discutii anterioare.

Opinia consultantilor de pe forum (si a mea) este ca aveti dreptul sa primiti somaj.
Insa se parea ca AJOFM-urile nu apreciza asa si refuza acordarea somajului in acetse situatii.
O astfel de decizie a ajofm ar putea fi contestata credem noi.

Dar poate ajofm din orasul dvs are are aceeasi opinie cu noi. :luck:
Incetarea platii indemnizatiilor de somaj acordate beneficiarilor are loc la data admiterii intr-o forma de invatamant, in cazul persoanelor asimilate somerilor, prevazute la art. 17 alin. (2) lit. a) si b) din Legea nr.76/2002.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Un student poate beneficia de somaj? Tinaya Tinaya O mica intrebare:D! Eu sunt studenta an terminal..in perioada aceasta timp de 2 ani am lucrat la o firma,insa ghinionul este ca firma \"c\'e fini\"fiind o ... (vezi toată discuția)