avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 531 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Sistare pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Sistare pensie de intretinere

Mai pot sa primesc pensie de intretinere de la tatal meu daca sunt studenta in ultimul an la master ( am 23 de ani) , dar totusi sunt si angajata ? In ce conditii se sisteaza pensia de intretinere? In vechea sentita mentioneaza faptul ca trebuie sa mi-o plateasca pe durata studiilor , dar nu mai tarziu de implinirea varstei de 25 de ani, dar daca lucrez se mai aplica treaba aceasta? Multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 28 Septembrie 2014
alegbob, utilizator
Cel mai recent răspuns: CABINET DE AVOCAT "STOICA IOANA" , Avocat 13:22, 29 Septembrie 2014
~ Conținut șters la cerere ~
Obligatia legala de intretinere subzista si in cazul majorului, cu mentiunea ca acesta trebuie sa isi desavarseasca pregatirea profesionala prin continuarea studiilor, si sa nu realizeze venituri dintr-o activitate constanta, remunerata.


Obligatia legala de intretinere poate subzista pana la implinirea varstei de 26 de ani, daca sunt indeplinite conditiile sus explicitate.


Altminteri, obligatia de a plati pensia de intretinere este una benevola , facultativa.


Asadar, starea de nevoie nu mai subzista, de vreme ce dumneavoastra sunteti angajata , potrivit contractului individual de munca, incheiat.


Starea de nevoie trebuie demonstrata.

Angajatorul poate dispune sistarea popririi asupra veniturilor salariale,daca se demonstreaza, de catre debitorul obligatiei legale de intretinere, ca realizati sume de bani dintr-o activitate lucrativa.



Plata pensiei de intretinere poate fi sistata dupa ce ar fi transat un proces, in acest sens.




~ final discuție ~

Alte discuții în legătură