avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 834 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... datorie catre administratorul de bloc
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

datorie catre administratorul de bloc

Buna ziua

Am o problema legata de cheltuielileere restante la intretinere (gunoi si apa rece) de pe vremea vechiului administrator care nu a incasat cheltuielile de bloc pe o perioada de aproximativ 1 an, el platindu-le la CET din buzunarul propriu pentru ca nu avea timp sa vina sa incaseze. (toata scara este in aceasta situatie). Eu vreau sa vand locuinta si noul administrator ( care este de aproximativ 2 ani si ceva si la care am cheltuielile de intretinere la zi ) nu vrea sa imi elibereze adeverinta necesara la notar pana nu imi rezolv datoriile cu vechiul administrator. Este posibil sa faca asa tinand cont ca vechiul administrator nu imi poate dovedii din calcule cat as avea de plata si nu poate oferii nici o chitanta .

multumesc
Cel mai recent răspuns: cioflea , utilizator 09:50, 23 Octombrie 2014
Nu, presedintele trebuie sa va dea adeverinta pe situatia actuala ilustrata de lista de intretinere afisata.
Atata timp cat dv. nu aveti restante pe aceasta lista, este treaba fostului administrator personal cum isi rezolva problema cu locatarii sau cu comitetul executiv.
datorie la bloc de cand este noul administrator nu am, ar putea scrie pe adeverinta ca din data de cand a preluat el administratia blocului sunt la zi cu cheltuielile?


Si daca administratorul prelua actele cu o zi in urma si cineva avea restanta de 3 ani, trebuie sa elibereze adeverinta ca nu exista restante, nu exista o evidenta a fiecarei asociatii?
Dar nu administratorul elibereaza adeverinte, am mai spus ca presedintele este "responsabil" pentru acest lucru!
cioflea a scris:
Este posibil sa faca asa tinand cont ca vechiul administrator nu imi poate dovedii din calcule cat as avea de plata si nu poate oferii nici o chitanta .

Vechiul administrator poate sa nu mai existe, poate sa dispara.., dar debitele dumneavoastra raman in evidenta asociatiei si de aceea actualul administrator le cunoaste, asa cum le cunoasteti si dumneavoastra.
Corect este sa va achitati debitele iar actualul administrator sa va elibereze chitanta. Apoi sigur ca o sa beneficiati si de adeverinta.
Dovada ca vechilul administrator a achitat furnizorii este la furnizori dar penttru noi, cei ce discutam acum pe forum, dovada ca acest om a achitat reiese chiar din cuvintele dumneavoastra.


Citesc si ma minunez. Vechiul administrator a achitat facturi ale asociatiei din bani lui. Nu vi se pare normal si corect sa ii restituiti omului bani inapoi deoarece la urma urmei dvs nu ati achitat nimic la intretinere in acea perioada. Daca asi fi administrator nici eu nu asi elibera o adeverinta pana nu va lamuriti situatia cu vechiul administrator putand sa mergeti chiar si la papa de la roma nu ati primi acea adeverinta de la mine.
Rezolvativa problemele lasati lucrurile limpezi ca daia acuzam toti ca asa e in romaniamda toti incercam sa il fentam pe celalat.
cioflea a scris:
noul administrator ( care este de aproximativ 2 ani si ceva si la care am cheltuielile de intretinere la zi ) nu vrea sa imi elibereze adeverinta necesara la notar pana nu imi rezolv datoriile cu vechiul administrator. Este posibil sa faca asa tinand cont ca vechiul administrator nu imi poate dovedii din calcule cat as avea de plata si nu poate oferii nici o chitanta .


Intr-un an de zile nu a fost posibil sa se calculeze cat are de incasat vechiul administrator pentru facturile catre furnizor achitate din buzunarul lui? Ce fel de situatie contabila a tinut acesta????
A existat cumva si un cenzor in asociatie?
Sa ma scuze dl.Ceau, dar despre ce fente vorbim?
1. Din cate inteleg, dl.Cioflea doreste sa achite, dar ce? Si mai ales fara chitanta?
2. Posibil ca dl.Cioflea sa nu fi inteles corect care-i situatia, dar din relatare pare a fi cu totul alta:
administratorul nu s-a prezentat la incasari, a achitat Energia termica, dar nu si Salubritatea si Apa rece, acestea din urma ramanand restante, dar mi-e greu sa cred ca nici nu le-a repartizat in liste. Daca nu s-au facut incasari, de ce nu s-au cumulat datoriile proprietarilor? Le-a platit si dansilor restantele? Oare liste de plata o fi intocmit pe perioada acelui an in care nu si-a indeplinit indatoririle?
A fi administrator nu inseamna numai sa fii casier. Nu ati avut reparatii pe perioada mentionata?

Ultima modificare: Vineri, 10 Octombrie 2014
Modica, utilizator

Alte discuții în legătură

Cheltuieli de intretinere sutica sutica Buna ziua. Am cumparat o garsoniera. Contractul de vanzare-cumparare s-a incheiat la data de 28 august a.c., eu intrand in posesia garsonierei la data de 01 ... (vezi toată discuția)
Repartizare sume fraudate in asociatie Draganleia Draganleia Buna seara, sunt membra unei asociatii de proprietari. Sunt debransata din 2002 de la termoficare si gaze si din 2010 de la apa canal In urma unei fraude a ... (vezi toată discuția)
O alta problema cu fondul de rulment clau220 clau220 In primul rand imi cer scuze ca deschid un nou topic, am vazut ca s-a mai scris despre acest subiect, dar nu am gasit nimic actualizat.(rog sa mutati topicul ... (vezi toată discuția)