Am o autoutilitara pe care doresc sa o vand,din motive financiare nu mai pot sa o intretin,din acelasi motiv nu am reusit nici sa ma ocup de ea,de tot ceea ce ar fi trebuit facut la iesirea din leasing.Specific ca am cuparat-o in 2007 pe una din firme unde aveam un asociat,acea firma a dat faliment,am continuat leasingul preluand contractul pe firma unde sunt asociat unic.Acum un an am terminat leasingul....masina a stat pe dreapta de atunci...n am avut nici timp nici bani sa rezolv ce era de rezolvat legat de numere,imatriculare...etc.De ce acte am nevoie,ce trebuie sa fac mai intai sa fac totul cum trebuie si sa nu pierd timpul cu hartoage,urasc !!!
daca ati terminat leasingul trebuie sa treceti masina pe numele d-voastra/al firmei. Nu cunosc toate actele ce trebuie la inmatricularea unei masini, insa exista o gramada de birouri de acte auto care pentru o suma mica de bani va redacteaza toate actele. Sunt si persoane care , pentru un onorariu merg cu actele si stau la cozile de la Inmatriculari scutindu-va astfel de toate aceste hartogarii si timp pierdut. Dupa vanzare se va ocupa cumparatorul de restul actelor.