Fostul presedinte al asociatiei a incheiat un contract de administrare imobile cu o firma de specialitate, contract pe care nu vrea sa il predea noii conduceri aleasa intr-o Adunare generala extraordinara, nici firma de administrare nu vrea sa elibereze o copie.
Membrii acestei asociatii sunt nemultumiti de activitatea acestei firme si vor incetarea acestui contract.
Va rog sa imi spuneti cum putem sa incetam acest contract in conditiile in care nu cunoastem termenii contractului si nici firma nu vrea sa il incetam amiabil
Pentru raspuns concret sunt necesare furnizarea de relatii din contractul incheiat intre cele 2 parti,deoarece,exista posibilitatea sa fie prevazute clauze de reziliere cu obligatia de plata de sume in sarcina partii care solicita rezilierea
A-ti solicitat oficial presedintelui de asociatie,prezentarea contractului in temeiul disp L nr 230/2007 ?
Daca la nivelul asociatiei de proprietari,vi se refuza prezentarea contractului,initial sesizati abuzul presedintelui la serviciul specializat din primarie
S-au facut numeroase adrese catre fostul presedinte si catre firma, trimise cu confirmare de primire sau inregistrate la firma, dar nu le-a ridicat de la posta sau nu au raspuns la adrese. Serviciul de relatii cu proprietarii din cadrul Primariei poate sa someze un fost presedinte sa predea actele Asociatiei noului presedinte?
Ar fii necesara o sesizare la sectia de politie ?
Daca ati pastrat adresele trimise si returnate de la posta, la care nu vi s-a raspuns, mai trimiteti catre firma de administrare o adresa prin care ii notificati ca reziliati contractul cu ei, incepand cu data de ...............
Si apoi angajati-va alt administrator, impreuna cu care incercati sa va puneti la punct contabilitatea.
Presedintele actual sa mearga la Serviciul asociatii de proprietari din Primarie si sa solicite sprijinul. Acest serviciu poate exercita presiuni atat asupra fostului presedinte cat si asupra firmei de administrare.
Fiind o firma, persoana juridica ce are ca obiect de activitate administrarea asociatiilor de proprietari, puteti sa o reclamati la protectia consumatorului pentru orice neregula, inclusiv pentru a fi obligata la prezentarea contractului.
Din pacate trebuie sa va spun ca o anumita Primarie din Bucuresti ( impreuna du ADP-ul de sector ) sunt actionari la firma de administrare.Cei care urmaresc discutiile de pe forului avocatnet poate isi aduc aminte de numele acestei firme,care a fost mentionat la un moment dat. Raspunsul Primariei, prin Serviciul asociatii de proprietari, a fost ca nu intra in atributiile lor urmarirea respectarii unui contract comercial si activitatea interna unei Asociatii de proprietari. Practic ei au inchis ochii la toate neregulile pe care fostul presedinte si firma de administrare le-au facut. Am reclamat si la OPC, raspunsul fiind ca au transmis Primariei, prin serviciul specializat sesizarea noastra,pentru rezolvarea acestor probleme. Si aici cercul s-a inchis. Aici este, de fapt, marea noastra problema.Am trimis la firma de administrare notificari prin avocat, nu ne-au raspuns, practic nu ne-au bagat in seama.Au continuat colaborarea cu fostul presedinte, care a si semnat listele de intretinere ilegal. Mi-ar lua prea mult timp ca sa va insir toate neregulile pe care le-au facut. Suntem profund nemultumiti de aceasta firma si problema noastra este ca suntem blocati intr-un contract pe care nu il mai dorim.
Multumesc pentru atentie si rabdare