Va rog frumos sa ma ajutati. Suntem un SRL cu doi asociati care am hotarat sa cesionam partile sociale unor persoane fizice, respectiv 2 personae. Am intocmit Hotararea AGA prin care se modifica actul constitutive, contractul de cesiune parti sociale, am facut act constitutiv actualizat, contract de comodat sediu social cu noua adresa. La Registru, in afara de cerere, mai trebuie o alta declaratie tip? Ce alte documente mai sunt necesare pentru modificarea respectiva?
Cesiunea se face in 2 etape in cazul dvs. mai intai trebuie sa depuneti hotararea AGA la registru spre a fi publicata in monitorul oficial, abia dupa ce expira termenul de 30 zile de la data publicarii in monitorul oficial, se va putea trece la etapa 2, de inregistrare a modificarilor aduse actului constitutiv.
Daca ati modificat adresa sediului social, va trebui sa reautorizati activitatile declarate la sediul social, asta inseamna declaratie model 3, certificatul de inregistrare de depus in original la dosarul de mentiune, plus constatatorul obtinut pentru sediu, actele de identitate ale noilor asociati....
Sa inteleg ca ambii asociati ies din firma urmare a cesiunii ? daca da, atunci va trebui sa numiti probabil un alt administrator....pentru acesta trebuie specimen de semnatura + declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca indeplineste cerintele legii pentru a avea aceasta calitate....acelasi tip de declaratie trebuie depusa si de catre noii asociati...
pentru sediul social trebuie facuta mapa ANAF...stiti ca trebuie sa obtineti avizul ca la adresa de sediu nu mai sunt si alte firme cu sediul social...daca mai sunt si altele, atunci trebuie sa obtineti de la proprietar declaratia de nesuprapunere....si da, veti mai avea nevoie si de copia actelor de proprietate pentru imobilul luat in comodat.
Daca sunteti binevoitoare as avea nevoie de consiliere in privinta depunerii documentelor la Registru, precum si privind modul de intocmire al acestora. Eu sper ca le-am intocmit corect, dar ar fi binevenit putin ajutor de specialitate.
pot sa va ajut, dar as avea nevoie de cateva informatii...in raspunsul la topic v-am adresat cateva intrebari, este esential sa stiu daca cei doi asociati mai raman in firma sau isi cesioneaza toate partile sociale, cum ramane cu obiectul de activitate, il modificati si pe acesta?....mai complicat este in etapa nr.2 a cesiunii...prima etapa este relativ simpla, trebuie doar sa depuneti la registru hotararea adunarii generale prin care se aproba cesiunea partilor sociale....daca ati redactat aceasta hotarare, puteti sa mi-o trimiteti pe e-mail? sa vedem daca este in regula sau mai trebuie adaugat ceva. nu stiu daca politica site-ului permite comunicarea adresei de e-mail...av.mariana.lazar@gmail.com
Infiintare sc
Panaite
Solicit sprijin in infiintarea unei societati comerciale in scopul abilitarii ca serviciu extern de prevenire si protectie in domeniul securitatii si sanatatii ... (vezi toată discuția)