Am inteles ca, conform OUG 34/2009 este interzis sa achizitionezi echipamente de multiplicare, tiparire, printare, etc.Vroiam sa intreb daca este adevarat?
Ma refeream la achizitiile directe
altfel adresata intrebarea : sub ce forma vreti sa achizitionati aceste echipamente , pentru ce anume doriti achizitia acestor echipamente si mai ales , de unde doriti sa le achizitionati ?
ce societate reprezentati ?
reprezint o companie nationala si as dori sa le achizitionez de la o firma de specialitate, care se ocupa cu asa ceva,de la vreun partener al vreunui brand mare de specialitate, in functie de cea mai buna oferta calitate-pret(ex.xerox,konika-minolta, ricoh,cannon,epson,etc)
articolul fare referire la rectrificarea bugetara , cei care au modificat legea pe atunci , au considerat ca nu mai este necesara achizitionarea de echipamente de birotica , astfel eliminand cheltuielile .
conform articolului(pe care l-am citit) , este intrezisa actiunea dumneavoastra .
Contract cu pfa
carmen_chende
Va rog sa ma ajutati si pe mine........Am un angajat care si-a facut pfa . Ce contract pot incheia cu el astfel incat sa-i pot plati cota parte din cifra de ... (vezi toată discuția)