Buna ziua. va rog sa ma lamuriti intr o problema. la inceputujl lunii septembrie am depus cerere la asociatia de locatari de scoatere de la intretinere a persoanelor pe luna septembrie. la inceputul lunii octombrie am depus cerere de introducere a unei pers la intretinere. ambele cereri le am depus la asociatia de proprietari. azi cand s a afisat la scara intretinerea vad ca pe luna septembrie apar cu 2 pers si pus pausal mc apa. am mers la asociatie iar de acolo mi s a spus ca nu am fost scoasa pe luna septembrie si nici pe octombrie nu s a scazut o pers deoarece seful de scara nu i a comunicat nimic.
intrebarea este eu cele 2 cereri trebuia sa le dau si sefului de scara sau era rolul administratiei sa faca schimbarile respective ? caci administratora vorbea de parca nu era treaba ei sa faca modificarile.
cum as putea rezolva situatia sa nu trebuiasca sa platesc luna sept ?
Noi nu stim cum este organizata asociația dvs. In mod normal trebuia sa va dea nr de înregistrare. Fara nr nu puteți dovedii ca ați depus cererea. Întrebați președintele cine tine registru de intrări-ieșiri ca pe viitor sa primiți pe loc număr de înregistrare.
da am cererile cu nr inregistrare si copie dupa ele.
intr adevar dupa lungi discutii am ajuns la solutia de scoatere de la intretinere pe urmatoarele 2 luni. am sa astept sa vad ca pun si in practica.
multumesc pt raspunsuri.