avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 752 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Cand se stabileste sa nu se mai dea bonuri de masa ?
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Cand se stabileste sa nu se mai dea bonuri de masa ?

Buna ziua,
Am si eu doua intrebari, prima intrebare, daca eu sunt angajat cu carte de munca la o firma si pe langa salariu primesc tichete de masa se poate sa imi taie bonurile de masa pe motiv ca salariul meu depaseste 2000 ron si eu sa nu fiu instiintat si sa nu semnez nimic? Asta am patit acum 3 ani la firma la care lucrez.
Si a doua intrebare cat poate sa penalizeze angajatorul salariatul si in ce condiiti, eu lucrez ca operator statie betoane.
Cel mai recent răspuns: Florin Cioca , Consilier juridic 13:19, 24 Octombrie 2014
Firma stabileste un regulament de acordare a tichetelor de masa. Ceea ce a mentionat dvs poate constitui un motiv prev in regulament. Daca nu scrie nimik atunci nu e legal si le pueti solicita, chiar retroactiv pe ultimii 3 ani.
Penalizari la salarii se fac doar in urma unei sanctiuni disciplinare si reprezinta 5-10% din salariu de baza pe o perioada de 1-3 luni.
Daca ati produs o paguba unitatii, pe care ati recunoscut-o in scris, atunci vi se poate retine maxim 1/3 din salariu.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Oprire bonuri de masa si conditii de demitere gbaii gbaii 1. Se poate legal, ca un angajator sa nu mai dea salariatilor bonuri de masa, fara sa-i anunte in prealabil, avand doar ca explicatie ca firma merge in ... (vezi toată discuția)
Ore suplimentare de lucru conform art. 122 din codul muncii patitul 2 patitul 2 Buna seara, Am o nelamurire in legatura cu efectuarea orelor suplimentare de lucru. Si anume cand este necesar sa se efectueze ore suplimentare la servici ... (vezi toată discuția)