avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 963 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Drepturi salariale
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Drepturi salariale

Buna ziua. Eu lucrez ca asistent medical intr-un spital de copii in compartimentul de neurologie. Dupa ce s-a facut cumul de sporuri, noi pe acest sector mai avem ca sporuri 15 % spor de pediatrie si 10% spor de neurologie; iar zile de concediu fiecare in functie de vechime fara nici o alta zi in plus. Citind drepturile salariale ale asistentilor medicali din neurologie am constatat ca noi nu ne incadram in nici un fel. Ma puteti sfatui cui putem sa ne adresam pentru a ne cere drepturile care ni se cuvin? (serviciul personal sau sindicat?). Multumesc frumos. O zi buna va doresc.
Cel mai recent răspuns: vyo36 , utilizator 13:38, 28 Octombrie 2014
Daca exista sindicat , atunci apelati la acesta , intrucat acesta apara drepturile membrilor lor, ce decurg din legislatia muncii, statutele functionarilor publici, contractele colective de munca si contractele individuale de munca, precum si din acordurile privind raporturile de serviciu ale functionarilor publici, in fata instantelor judecatoresti, organelor de jurisdictie, a altor institutii sau autoritati ale statului, prin aparatori proprii sau alesi.
Multumesc mult pentru sfat. O zi buna.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Salarizare traian5566 traian5566 Buna ziua! Sunt asistent medical la o scoala profesionala speciala cu elevi diagnosticati cu tulburari de comportament, deficiente mintale. In urma noii grile ... (vezi toată discuția)
Protectia si sanatatea la locul de munca angicris2000 angicris2000 Buna ziua Lucrez ca si referent la un serviciu de evaluare a persoanelor cu handicap. Un serviciu bugetar. As dori sa stiu care sunt sporurile si protectia ... (vezi toată discuția)