ma poate ajuta cineva? am de intocmit procedura operationala a activitatii biroului juridic din cadrul unei primarii!!! astept sugestii, idei!!! multumesc!!!
Cu tot respectul (cu care tratez, de regula, orice persoana) imi permit sa... inteleg ca activitatea oricarui birou este asigurata de catre persoanele care fac parte din acel birou.
In cazul in speta, Statutul profesiei de consilier juridic contine prevederi explicite si imperative cu privire, de exemplu, la registrele pe care trebuie sa le tina consilierii juridici.
Imi pare rau ca nu ati inteles ca nu pot gresi in privinta aspectelor legate de profesia mea pe care le cunosc de prea multi ani de zile. :bow:
Cu tot respectul (cu care tratez, de regula, orice persoana) imi permit sa... inteleg ca activitatea oricarui birou este asigurata de catre persoanele care fac parte din acel birou.
In cazul in speta, Statutul profesiei de consilier juridic contine prevederi explicite si imperative cu privire, de exemplu, la registrele pe care trebuie sa le tina consilierii juridici.
Imi pare rau ca nu ati inteles ca nu pot gresi in privinta aspectelor legate de profesia mea pe care le cunosc de prea multi ani de zile. :bow:
Imi pare rau ca nu am fost inteleasa. Eu am dat un raspuns la o problema. Sper ca solicitantul a inteles ce are de facut. Nu vreau sa va conving, si nu am avut de gand, sa va impun punctul meu de vedere, am justificat si diferenta de opinii si repect, poate nu am fost destul de explicita.
Activitatea si responsabilitatea consilierului juridic e asa cum spuneti dumneavoastra si e tratata in fisa de post.
Din pacate, in cadrul unei institutii mari, unde sunt o multime de probleme si funcionari angajati in acest sens, se impune o procedura, care este utile si nu conduce la cresterea birocratiei.