Sunt angajata cu contract de munca, la un C.A.R., unde am incheiat contract de munca, cu 4 ore, pe langa acest contract, sunt si cote care le incaseaza agentia, la care lucrez, cote, care prin Hotararea Consiliului de administratie, se impart, la cei care lucreaza pentru Agentie.Problema este ca cei de la Centru, adica angajatorul, are pretentia ca salariul, sa fie scazut din aceste cote si in cazul nerealizarii lor, angajatul sa nu isi incaseze salariul.Mentionez, ca in contractul de munca, nu este specificat, ca salariul se scade din cotele din incasari si nici de existenta acestora.Este legal, desi ai fost angajat cu carte de munca, sa nu ai voie sa-ti incasezi salariul?
In cazul dvs, salariul prev in CIM vi se acorda pentru timpul efectiv lucrat. Adica stai 4h zilnic la serviciu, chiar daca te uiti pe tavan, incasezi salariul din CIM.
Daca vi se acorda cote din incasari, atunci si ele ar trebui prevazute in CIM sub forma unor bonusuri, in procente, in suma fixa, etc, dar modul in care se vor acorda. Daca nu va incasati salariul chiar si intr-o singura luna pe motivul de mai sus, puteti apela la un mediator specializat, la instanta de judec, dar puteti sesiza si ITM-ul in vederea efectuarii unui control.