2 parinti care au un copil cu dizabilitati au infiintat o asociatie non profit pentru a putea strange fonduri din sponsorizari si donatii de la diferite persoane fizice si juridice. Ce documente se intocmesc in contabilitate pentru a putea retrage banii din asociatie? Cu acesti bani se acopera cheltuielile cu transportul in tara si in strainatate, operatiile chirugicale , tratamentele ce urmeaza, etc..
Ce intelegeti prin ”a ratrage banii in asociatie”???? Asociatia face cheltuieli, in numerar sau prin virament bancar. Poate face avansuri spre decontare, dand numerar pe baza de dispozitie de plata, si in termenul stabilit cel caruia i s-au avansat sume in numerar va trebuie sa la deconteze cu documentele legale - facturi, chitante, bonuri fiscale, bilete de transport etc. Ar trebui sa va consilieze un contabil autorizat, ca lucrurile sunt destul de complexe si facute ”dupa ureche” mai ales cand sunt cheltuieli in strainatate sau in deplasare, pot aparea ulterior mai probleme daca nu s-a facut din start totul ca la carte...
Ordin de deplasare
Iulia91
Unde trebuie atasata chitanta pe care o eliberz atunci cand un angajat restituie un avans de decontare?O las la decont sau o atasez la registru de casa? (vezi toată discuția)