avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 867 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... concediu medical
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

concediu medical

Buna ziua!sunt in concediu medical de pe data de 9 oct 2014 pana pe 3 nov 2014.primele 5 zile au cod indemnizatie 6 iar 21 de zile cod1.am 4 luni de cand lucrez cu contract.cum se calculeaza cm? Am salariu de 670 ron +bonus ..patronii spun ca si bonusul e declarat.si nu stiu cum imi calculeaza cm.doar din cei 670 sau cu tot cu bonus?eu lucrez si zilele de sambata si duminica.va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: cirinuca12 , utilizator 13:14, 31 Octombrie 2014
Stagiul minim de cotizare pentru acordarea indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca, este de o luna realizata in ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acorda concediul medical, potrivit art. 12 alin. (1) din Norma de aplicare a prevederilor OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate. In intelesul acestei norme, se considera o luna de stagiu de cotizare realizat in ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acorda concediul medical situatia in care sunt realizate cel putin 22 de zile de stagiu de cotizare.
In baza de calcul a concediului medical intra venitul brut ca urmare daca primiti acele bonusuri,respectiv daca va sunt platite orele suplimentare si orele de sambata duminica(inclusive cu spor) acestea trebuie sa se regaseasca in baza de calcul
Va multumesc frumos pt raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu medical erikapopa erikapopa o persoana are medical in decembrie 2011 : in ultimele 12 luni : noiembrie 13 zile - 900, aprilie 1 zi - 60, mai 23 zile -1475, februarie 20 zile - 1475, ... (vezi toată discuția)