avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 829 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... PFA - relatii cu strainii
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

PFA - relatii cu strainii

Buna ziua.
Vreau sa lucrez ca freelance pentru o firma din SUA, ca programator. Americanii spun ca trebuie sa le trimit completat un formular (W8 BEN) pentru IRS (fiscul american), conform caruia ei ma platesc pe mine ca non-US resident. Nu-i intereseaza contract sau facturi, impunerea facandu-se numai asupra mea, in Romania. M-am documentat putin pe net si am ajuns la concluzia ca trebuie sa ma inregistrez ca PFA (fara norma de venit) in Romania. Sunt nelamurit in legatura cu modul in care se tine contabilitatea, motiv pentru care am pus intrebari pe alte forumuri dar am primit raspunsuri contradictorii (unii spun ca trebuie sa emit factura pe baza de contract, altii spun ca ajunge factura). As vrea sa stiu daca ma inregistrez ca PFA, daca pot sa incasez bani (dolari) prin banca, in conditiile impuse de americani (fara contract).
Cel mai recent răspuns: Delia Elena NEDA , Traducator autorizat 15:22, 29 Mai 2009
Florin C a scris:

Buna ziua.