avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 888 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Refuzarea preluarii gestiunii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Refuzarea preluarii gestiunii

Sunt angajat ca medic si am in subordine mai multi asistenti medicali. Directorul unitatii vrea sa ma oblige sa preiau eu gestiunea sectiei ,lucru care nu se regaseste in atributiunile fisei postului meu . Eu nu am detinut niciodata functie de gestionar si nu am nici pregatirea necesara .

As dori sa stiu daca exista o baza legala in acest sens prin care pot refuza preluarea gestiunii ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:41, 2 Noiembrie 2014
Daca nu este trecut acest lucru in fisa postului, nu este indicat sa Preluați si aceste atribuții.
Baza legala privind refuzul de a indeplini o sarcina de serviciu nu aveti .

Chiar daca nu aveti asa ceva trecut in fisa postului, conducerea are posibilitatea emiterii unei decizii de delegare de competenta in acest sens.
Ca nu este indicat stiu , dar imi trebuie o baza legala prin care sa refuz deoarece nu am cum sa spun ca "Nu ca nu vreau eu ", fara sa sustin refuzul cu o baza legala .

Am uitat sa specific ca in perioada stabilita de predare/preluare a gestiunii eu sunt pe pozitia de sef de sectie , si un sef de sectie este insarcinat cu buna desfasurare a acestei activitati iar in aceste conditii nu reprezinta oarecum un conflict de interese sa ma controlez eu pe mine ? Toate astea in conditiile in care am in subordine alti subalterni care pot prelua aceasta sarcina fara probleme .
Ultima modificare: Sâmbătă, 1 Noiembrie 2014
BleRux, utilizator
Nu este conflict de interese o astfel de situatie, cel mult poate fi o situatie de incompatibilitate.

Din Legea nr.22/1969 :