avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 359 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Cafeneaua economiştilor Economist sau contabil?
Discuție deschisă în Cafeneaua economiştilor

Economist sau contabil?

Buna ziua! Imi puteti spune, va rog, care este diferenta dintre un economist si un contabil? Pe langa raspunsul la aceasta intrebare as mai dori un sfat, daca se poate. Eu sunt studenta in anul I la ASE, Facultatea de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, specializarea Cibernetica Economica. Insa, sunt inca indecisa asupra viitorului meu job. Imi place domeniul economic, dar din lipsa de informatii, nu stiu care este cea mai buna optiune. Ma intreb daca sa raman la aceasta facultate, pe aceasta specializare, sau sa fac transferul spre Facultatea de Contabilitate. De aceea, va rog, daca se poate, sa imi dati un sfat in privinta facultatii, respectiv specializarii pe care ar trebui sa o urmez. Multumesc!
Ultima modificare: Miercuri, 5 Noiembrie 2014
elenavvasile, utilizator
Cel mai recent răspuns: Ioan Petru Butariu , Contabil 11:44, 6 Noiembrie 2014
Economist este functia cu studii superioare economice iar functia de contabil cea cu studii medii economice (liceu economic sau postliceala economica) ) exceptie fiind cea de contabil sef care necesita studii superioare.
Facultatea de Contabilitate asa cum ii spune numele se axeaza pe contabilitate. Si eu am absolvit Facultatea de Stiinte Economice specializare Managementul firmei, si apoi m-am specializat in contabilitate. Nimeni nu va poate indica ce anume sa urmati in mod obiectiv. Depinde ce vi se potriveste, ce doriti sa realizati in viitor, etc. Dar daca doriti sa va desfasurati activitatea in domeniul contabil atunci mai bine Facultatea de Contabilitate.

Facultatea de Contabilitate este doar primul pas sa spunem spre audit financiar, expertiza contabila sau consultanta fiscala.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură