avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1531 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere contract cablu
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere contract cablu

Bună seara! Aș dori un sfat vis-a-vis de rezilierea unui contract. În luna mai, a apărut în localitatea noastră o altă firmă de televiziune/internet/cablu (deci, și concurență) iar firma la care sunt abonată de ani de zile, au trimis repede pe teren un agent să reînnoiască contractul pe 2 ani începând cu data de 1 iunie 2014 (menționez că nu a fost reînnoit de mult timp) spunându-ne că abonamentul va scădea la 47 de lei de la 74 cât am plătit până atunci iar timp de 2 ani se va păstra această sumă precizată în contract (20 de lei pt cablu și 27 pt internet). Am reînnoit contractul pe pe baza acestei promisiuni însă.. ne-am trezit că din septembrie au început să scumpească abonamentul cu 1 leu iar azi, au mai scumpit cu încă 1 leu adică, de la 47 am ajuns la 49 de lei. Considerând că operatorul nu a respectat parametrii contractului, m-am hotărât să reziliez contractul pt că nu vreau să aștept ca luna viitoare să mai adauge încă 1 leu și tot așa până ajungem din nou la 74.Precizez că pe contract nu este trecut numărul , datele mele personale în afară de nume / prenume și nici data la care s-a încheiat contractul.Întrebarea este dacă am dreptul la rezilierea contractului fără să plătesc penalități dat fiind și faptul că nu are nr și nici datele mele personale completate în rubrică.
Cel mai recent răspuns: adema1980 , utilizator 14:33, 10 Noiembrie 2014
Sfatul meu e sa faceti solicitare scrisa, stampilata si datata de registratura lor sau trimisa prin posta cu confirmare de primire si continut declarat, prin care sa cereti rezilierea unilaterala a contractului din motivele expuse de d-voastra aici (mai precis incalcarea promisiunii verbale, care constituie o practica de afaceri imorala). E foarte probabil ca in contract sa nu existe un angajament de mentinere a tarifului (cred ca ar fi si contra intereselor sale economice indreptatite ), deci nu aveti scuza atat timp cat semnatura d-voastra e totusi acolo. Puteti invoca o lipsa de calitate a serviciului (cu siguranta traficul de net nu e cel promis)...
Pe de alta parte sunt absolut convinsa ca firma, in conditiile unui preaviz de 30 de zile nu va va da in judecata pentru 40 de lei...La mine a functionat aceasta strategie. :D
Succes!
Neapărat voi face o solicitare scrisă însă cred că până la urmă se va lăsa cu ANPC-ul.
Ultima modificare: Vineri, 7 Noiembrie 2014
maria_cseh, utilizator
Uitasem să întreb, este normal să plătesc abonamentul în luna noiembrie pe luna noiembrie?
Da, eu platesc in luna noiembrie pentru ianuarie urmator din pacate. Termen de plata: jumatatea lui decembrie. Atat timp cat am semnat, mi-am asumat acest lucru. In niciun caz nu e ilegal daca reprezinta vointa partilor iar legea nu interzice in mod expres.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum te ajuta unii !.... membru membru Buna seara. Va rog sa-mi dati o idee intr-o chestiune legata de rezilierea contractelor de comunicatii. Sa incepem cu inceputul: In 2010 cand mi-am cumparat ... (vezi toată discuția)
Probleme cu firma de cablu serbanitza serbanitza buna ziua,cumnatul meu a locuit pt. o perioada la un bun prieten de al sotului meu, fara contract de inchiriere .Cumnatul a facut contract cu o firma de cablu ... (vezi toată discuția)
Contract distanta operator telefonie/internet/tv mariustz mariustz Bun gasit, M-am abonat la un anumit comerciant in urma cu o luna, totul s-a facut prin telefon, m-a sunat un agent de la ei, i-am dat datele si mi-a facut ... (vezi toată discuția)