avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 830 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract schimbat firma telefonie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract schimbat firma telefonie

buna ziua am un contract cu o firma de tv net si fix de citiva ani contractul fiind de 45 lei pe luna.in octombrie am cerut sa primesc si un tel mobil atuncii ajungand abonamentul la 97 de lei insa cererea nu mia fost aprobata pt ca trecusem cu citeva zile de data scadenta insa abonamentul sa dublat fara ca macar cineva sa ma fi anuntat am sunat de mam saturat la operatorii call center si nici un raspuns concret am vb cu doamna care la ei in baza de date apare ca mia modificat abonamentul dar ea nu recunoaste nimic acum mia venit factura de 190 de lei pe 2 perioade.ce pot face in privinta asta unde pot face o plingere la protectia consumatorului sau unde?atat miau spus acuma ca si daca au gresit ei nu o sa poata sa imi mai dea pachetul de 45 lei dinainte si nu mi se pare corect
Cel mai recent răspuns: ContSters256771 , utilizator 14:22, 12 Noiembrie 2014
Este indicat sa faceti o plangere la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului dar inainte de asta este indicat sa trimteti plangerea dvs in scris catre firma de telefonie si sa le puneti in vedere ca in termen de 15 zile sa remedieze problema. in caz ca nu obtineti un raspuns ori raspunsul este nesatisfacator , urmeaza sa va adresati ANPC unde veti anexa si dovada ca ati incercat sa rezolvati problema cu firma de telefonie si pe cale amiabila. Notificarea pe ca o trimiteti catre firma de telefonie sa o trimiteti cu dovada de primire, pentru a avea dovada ca dumnealor au primit o.
am facut reclamatie la ei telefonic si am nr cu care a fost inregistrata e ok asa sau mai trebuie si in scris de mn trimis?
Nu e ok asa ca nu puteti dovedi nimic. Sfatul meu depuneti in scris cu numar de inregistrare. Am trecut si eu prin asa ceva si nu se merita sa asteptati sa va dea un raspuns. Va vor amana cum vor dori. Mie dupa ce ca m-au dus cu raspunsul in 90 de zile la sfarsit mi-au comunicat telefonic ca nu pot face nimic in privinta asta si le-am cerut raspunsul in scris.

Mi-au zis sa fac sesizare la care mi se va raspunde.
Norocul meu a fost ca imi trecuse perioada contractuala minima si am reziliat.
Bineinteles nu ma astept ca actuala companie sa fie mai serioasa dar momentan ma bucur de aproape aceleasi servicii care le aveam si inainte si platesc de 3 ori mai putin.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abuz companie de telefonie mobila lumifatu lumifatu pe 5 noiembrie 2009 am incheiat un contract cu [o companie de telefonie mobila] si conform celor prevazute in contract acesta trebuia sa inceteze pe 5 ... (vezi toată discuția)
Fraieriti de o firma de telefonie mobila Puyan Puyan buna seara . am si eu o intreabre si sa imi spuneti ce e de facut : am avut un abonament la o firma de telefonie mobila, abonament care a expirat in luna ... (vezi toată discuția)
Abuz telekom DavidCyp DavidCyp Acum cateva luni (23 decembrie 2015) am fost la un Telekom, si eram interesat sa cumpar un telefon. Doamna de acolo mi-a zis ca ma costa 50 de lei, si ca apoi ... (vezi toată discuția)