buna ziua, am si eu o intrebare: Am marfa in gestiune si am "sustras" marfa de aproximativ 3500 de euro. daca seful meu afla de prejudiciul facut pana nu reusesc sa pun banii la loc, ce pedeapsa pot primi si ce se intampla.
As fii recunoscator daca m-ati putea ajuta,
buna...am nevoie de ajutorul dumneavoastra cat mai repede....lucrez ca si casier si am sustras din casa 480 de lei pe care i-am recunoscut si am semnat ca ii dau inapoi din salar, insa acuma sefu imi spune ca sa fac rost neaparat de bani ca o iesit lipsa si la tigari, cu toate ca eu nu am nici o semnatura macar data pe avizele de la tigari.....si zice ca salarul cine stie cand mil da.....deci vreau sa va intreb ce pot sa patesc va rg din suflet pentru ca eu nu am de unde sa fac rost de banii respectivi si mai mult de atat salarul meu ar trebui sa fie putin mai mult decat 480 de lei, deci poate lua banii de acolo insa mia zis in fata ca cine stie cat mii da....va rog mult sa ma ajutati.....adresa mea de e-mail e paulyna_15@yahoo.com sau adresa de mess e paulyna_15....va rog din suflet pentru ca sunt speriata
Nici dvs. nu aveti scuze pentru sustragerea banilor, nici seful dvs. nu a procedat corect neptatindu-va salariul.
Seful dvs. ar putea depune plangere , caz in care veti fi cercetata .Cred ca ati putea sa il induplecati pe seful dvs. sa foloseasca salariul pe care il aveati de incasat in scopul raprarii prejudiciului .Insistat i pe acest aspect sau cel mai sigur , imprumutati banii respectivi din alta parte pentru a-i depune in caserie, evitand astfel consecintele ce ar putea decurge in caz contrar.
Daca aveti calitata de gestionar , incidenta ar fi infractiunea de gestiune frauduloasa.Sanctiunea este pedeapsa cu inchisoarea .