avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Unde pot reclama persoanele JURIDICE serviciile ...
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Unde pot reclama persoanele JURIDICE serviciile proaste?

Buna seara

Am o problema cu o firma de curierat care mi-a intarziat livrarea cu rea credinta (coletul era sosit in depozit si pur si simplu nu l-au scos la livrare desi la telefon m-au asigurat ca se livreaza si apoi abia la ora 19 mi-au spus ca nici nu a plecat din depozit deci prea tarziu ca sa se mai poata face ceva).

Trimiterea este pe numele firmei deci nu ma pot adresa la ANPC ("Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.")

Unde ma pot adresa, cui pot reclama serviciile proaste ale acestei firme?

(din pacate nu o pot evita, primesc trimiteri postale din strainatate care au contract cu acest curier pe care deci trebuie sa il suport #-o dar care merita si pus la punct pentru acest comportament necorespunzator X-( pentru ca in afara serviciului prost nici nu raspund la telefon - am stat o ora sa ii prind - chatul online se preface ca porneste dar dupa 20 minute de asteptare spune ca e indisponibil etc)

Mentionez ca din cauza acestei intarzieri sufera relatia cu clientii firmei mele, fata de care imi pierd credibilitatea (ei considera ca firma mea nu i-a servit cum trebuie, fiindca ei la mine au comandat, iar scuza ca firma de curierat e neserioasa nu ii intereseaza) plus ca unii clienti nu mai doresc produsele daca nu le-au putut avea la data promisa si deci raman cu bani blocati (sau chiar pierduti daca produsele refuzate nu se mai comanda ulterior de catre alti clienti) iar firma de curierat ar trebui sa ma despagubeasca pentru prejudiciile pe care, fara indolenta si neprofesionalismul lor, nu le-as fi avut :frantic: :((

Multumesc
Cel mai recent răspuns: tanguera , utilizator 19:30, 4 Decembrie 2014
Notificati, in scris, conducerea firmei de curierat respective.

Aratati prin notificare toate aceste inconveniente, iar la sfarsit le explicati ca exista posibilitatea sa le solicitati daune printr-o actiune in instanta, daca nu isi vor schimba atitudinea fata de dvs.

Solicitati, eventual sa vi se raspunda in scris masurile ce au fost luate.
Multumesc frumos:vishenka:

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Casă de marcat LuciaNeagu LuciaNeagu Bună ziua! Mi-am făcut un PFA și aș vrea să știu dacă este necesară achiziția unei case de marcat, în condiția în care eu toate comenzile le ... (vezi toată discuția)
Colet pierdut Cineva94 Cineva94 Buna ziua. Am comandat un colet din UK in valoare de 900 de lei pe care mi l a pierdut firma de curierat si momentan nu l gasesc. AWB UL meu a fost pus pe alt ... (vezi toată discuția)
Comanda emag achitata online ancabotan ancabotan Am comandat un produs in valoare de 800 de lei, achitat online, de pe eMAG, vandut de un seller(magazin) international. Am plasat comanda in data de ... (vezi toată discuția)