Am o situatie care intr-o tara civilizate poate fi doar amuzanta (desi probabil ca ea nu ar exista) , am un contract cu RDS pt telefonie mobila de cateva luni cu care nu am avut probleme, zilele astea am primit un telefon de la RDS financiar in care sunt instiint ca trebuie sa platesc repede (maxim 3 zile) suma de aprox 600 ron reprezentant taxe ROAMNING in QUATAR !! QUATAR am zis bine :) ..Am incercat o intelegere amiabila cu Rds am facut mai multe sesizari legat de problema lor de sistem, din desfasurator se vede usor ca apar la distanta de 2 sau 3 minute cand in Romania cand in QUATAR(costul de roaming este pt serviciul de VOCE, mai exact apelul initiat apare ca initiat din QUATAR). Am mai mentionat ca nu am parasit Timisoara in perioada mentionata plus multe alte explicatii de bun simt gen (numaru format nu are prefix de tara etc..) Sincer ma asteptam intr-o rezolvare rapida gresala de sitem fiind evidenta pt orice om normal...din pacate traim in romania iar RDS-ul nu gaseste nicio rezolvare . Pasul 2 ma indrept catre ANPC Timis, crereea a fost preluata cu zambetu pe buze (de gen daca am inventat teleportarea etc..) dar cand trecem la procedura raman profund dezamagit , Domnul imi arata un dosar gros aprx 100 de sesizari care rds , si imi spune ca raspunsul de la RDS ar veni cam in 30 de zile, iar din experienta raspunsul e vag iar sfatul era sa platesc factura si sa actionez in instanta ulterior pt recuperarea banilor....repet raman profund dejamagit dar se pare ca asta e procedura in Romania, chiar daca e o gresala de system la RDS cat se poate de evidenta, nimeni nu poate sa ma ajute...Asadar astept sfatul d-voastra, sa platesc factura? sa astept taierea serviciilor?dupa taierea serviciilor trebuie sa merg in instanta ? nu exista nicio solutie decat dovedirea in instanta ..desi problema e foarte evidenta? Pot cere despagubiri pt ca eu nu voi putea folosii serviciile chiar in perioada sarbatorilor?
Multumesc de sfaturi !!
Ionut
PS: si mai amuzat e ca 75% din factura reprezinta apelul facut de mine catre relatii clienti RDS in care eu semnalam problema lor(imi aparea pe telefon QUATAR ) si in care ei inregistrau ticketu .....amzant amuzant ...dar e cam tragic ca avem astfel de servicii in romania in 2014 (aproape 2015) fara sa ne apere nimeni iar serviciul ANPC e mai mult de informare...sau ca procedura..
Daca as fi in situatia dvs. as face in felul urmator:
1. In termenul stipulat in contract as face in scris refuz la plata facturii invocand considerentele pe care le-ati expus in plus le-as cere sa-mi trimita cat mai repede posibil suma corecta pentru a o plati. (in felul acesta dovedesc buna intentie)
2. Daca imi intrerupe furnizarea serviciului pe motiv de neplata (bine ca exista alternative) ii notific asupra faptului ca deconectarea e abuziva, factura e in litigiu si pana la solutionare nu trebuie considerata scadenta, ii amenint cu judecata, le solicit daune, etc.
3. Daca in final s-ar ajunge la executare as contesta procesul si as aduce in apararea mea toata corespondenta pe care am purtat-o cu ei.
Abuz servicii rcs-rds
Aqvila
Buna seara,
as dori sa stiu cum pot rezolva situatia in care am ajuns cu RCS-RDS: din cauza semnalului foarte prost si fluctuant din zona unde locuiesc am ... (vezi toată discuția)