avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 816 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Violenta domestica
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Violenta domestica

Buna seara! Va scriu pentru ca sunt eleva in clasa a12-a si am probleme cu tatal meu de cand ma stiu.O mare perioada de timp m-a batut,m-a jignit,m-a injurat [editat] etc.Chiar in seara aceasta i-am vorbit calm si am incercat sa ii explic ca imi alunga prietenii din cauza ca este foarte irascibil si tipa mereu indiferent de situatie. A vrut sa dea in mine si m-a amenintat ca ma omoara si ca o sa ma distruga,mi-a adresat injurii. Am o sora in varsta de 10 ani care a fost martora de atatea ori la aceste iesiri necontrolate . De altfel,mama mi-a luat apararea si a amenintaat-o si a vrut sa o loveasca. Mi-as dori din tot sufletul sa se termine aceasta poveste. Nu vreau sa pateasca si sora mea acelasi lucru cand va creste sau eu sa ma aflu in aceasi situatie. Ce as putea face in aceasta privinta?
Ultima modificare: Joi, 18 Decembrie 2014
Admin, administrator
Cel mai recent răspuns: im82 , utilizator 04:39, 23 Decembrie 2014
Chipette a scris:

cred ca ar trebui sa apelezi la profesionisti inainte de toate


În cazul relațiilor conflictuale din familie, o soluție este apelarea la un psiholog care să găsească și să vă demonstreze cauzele reale ale acestora dar să vă sugereze diverse modalități de abordare a problemei.
Părinții trebuie să meargă alături de copiii lor în această situație. Familia trebuie reunită sub auspiciile asumării drepturilor și îndatoririlor din cadrul familiei, rolului fiecărui membru, bunei înțelegeri și colaborării. Reacția disproporționată la unele evenimente și ea trebuie gestionată cu responsabilitate de ambele părți. Uneori vina este ca o minge ce saltă de la unul la altul, în lipsa unei înțelegeri reale a faptelor, a impetuozității etc.