avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 495 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problema garantie laptop
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema garantie laptop

Bună ziua,am o problemă cu o firmă de la care am achiziționat un produs(laptop).Acesta s-a stricat la numai 5 zile de cand l-am achiziționat,am facut o fisă de service(a mai durat incă 4 zile până la soluționare) si am trimis laptop-ul în garanție pe data de 5.12.2015.Am fost sunat astăzi că acesta nu poate fi reparat până saptamâna viitoare,iar sâmbătă se fac cele 15 zile termen legal de reparație/garanție.Am vorbit cu firma respectivă și cred că amiabil nu poate fi rezolvat nimic,nu vor schimbare sau returnarea banilor și imi zic că nu ține de ei ca așa a zis service-ul,că ei nu pot face nimic.
Ce pot face?
Cel mai recent răspuns: DlGoe , utilizator 17:07, 19 Decembrie 2014
Sesizati protectia consumatorului! Sunteti protejat de legislatia comunitara. Daca insistati putin, puteti gasi totul pe net, pe site-ul anpc.
Ultima modificare: Vineri, 19 Decembrie 2014
DlGoe, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produse cumparate online bill_gates bill_gates buna ziua, am achizitionat acum cca 10 zile un laptop de la o firma care comercializeaza produse online; laptopul nu a functionat din prima zi, nu a putut fi ... (vezi toată discuția)
Probleme laptop_intentare proces cristyne1602 cristyne1602 Buna, Am cumparat un laptop produs de o firma renumita in februarie 2012. De atunci pana in prezent, acest laptop s-a stricat de 3 ori, de fiecare data ... (vezi toată discuția)
Lege returnare produse VioricaTanase VioricaTanase Buna ziua, In data de 16.07.2014, am achizitionat online un laptop. Doresc sa returnez acest produs deoarece are probleme. Azi am trimis un email catre ... (vezi toată discuția)