avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 791 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită proprire de la C.A.R pe salariu
Discuție deschisă în Executare silită

proprire de la C.A.R pe salariu

Buna ziua am fost instiintat de firma unde lucrez ca urmeaza sa mi se faca o retinere lunara de o treime din salariu pentru un imprumut de 2400 avand o rata de 100 de lei pentru 36 de luni . am un salariu de 3000 de lei lunar si ratele trebuia sa mi le plateasca persoana pentru care luasem imprumutul, se vede ca nu a platit, din luna iunie , fapt ce nu am stiut pana in momentul in care mi s-a spus de la munca. Chestie uluitoare este ca am o suma de inapoiat de 4360 de lei din care 360 chelutieli de judecata, deci dupa 6 luni am de neplata s-a ajuns la suma pe care trebuia sa o dau dupa 36 de luni cu tot cu dobanda, va rog sa imi spuneti daca este posibil sau s-a facut vreo greseala avand in vedere ca in contractul de imprumut nu este prevazut o astfel de regula si eu returnand banii inapoi inainte de data scadenta dobanda se recalcula. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: IMicro Bucuresti , Consilier juridic 17:16, 22 Decembrie 2014
Citiți cu atenție contractul de credit. Cu mai mare atenție decât ați facut -o când ați semnat contractul. Probabil, o să constatați ca datorați dobândă penalizatoare ( penalități contractuale) care se adaugă la dobânda contractuală. Vi se va opri 1/3 din salariu, până la achitarea integrală a creanței.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bani pierduti gurguiroberto gurguiroberto Buna ziua,Sunt agent de vanzari si din greseala am pierdut incasarile dintr-o zi mai exact 3350 lei...angajatorul doreste banii in 3 zile ...nu vrea sa auda de ... (vezi toată discuția)