Am cumparat un aparat de gatit care, dupa 3 utilizari, nu mai functioneaza. Produsul l-am cumparat dintr-un magazin online. Am contactat magazinul de la care l-am achizitionat. Raspunsul pe care l-am primit a fost ca produsul nu poate fi returnat deoarece nu se incadreaza in conditiile regulamentului de retur .(produsele destinate prepararii hranei nu pot fi returnate).Pentru aducerea la conformitate va rugam sa va adresati departamentului service sau oricarui magazin din care l-am achizitionat. mentionez ca l-am cumparat acum 2 saptamani. Problema este ca nu doresc sa merg cu produsul din service in service, pur si simplu doresc banii inapoi. Am dreptul si castig daca merg la OPC pt a-i reclama?
Puteti face reclamatie insa n-o sa va ajute la nimic, nu puteti primi pretul decat daca produsul nu poate fi reparat + nu au un produs identic pentru inlocuire.
Duceti-l la un service din cele indicate de comerciant.
Aragaz lovit
gabi2002
Buna ziua ,am achizitionat online un aragaz care mi-a fost adus acasa cu curierul. Nu am deschis coletul decat dupa ce curierul a plecat si am vazut ca ... (vezi toată discuția)