Buna seara,
va rog daca se poate sa ma ajutati in urmatoarea problema:
o II infiintata in luna dec.2014 a avut cheltuieli de constituire plus de achizitionare mobilier si aparatura necesara.Firma n-a depus nici o declaratie la finante deoarece doar in ianuarie 2015 incepe activitatea.Puteti sa-mi spuneti ce declaratii trebuie depuse si cum se vor deduce cheltuielile(mobilierul de birou se amortizeaza in 10ani-corect?).In fiecare an v-a trebui sa se tina cont de suma ramasa neamortizata plus cheltuielile aferente anului precedent si trecute in declaratia 200?In decl.220 pe langa venitul estimativ,la cheltuieli,se tine cont si de suma din 2014 sau doar ce se preconizeaza a se cheltui in anul 2015?
Multumesc.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.