Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu o informatie.
Am un angajat care si-a depus cerere de pensionare in data de 24.10.2014.
In data de 07.01.2015 a primit decizia de pensionare prin posta, aceasta fiind datata cu 18.12.2014, el fiind inca angajat al societatii noastre .
Avand in vedere ca angajatul nostru doreste sa lucreze in continuare la societatea noastra, ce trebuie sa facem cu contractul lui de munca ?
Ce obligatii sunt in sarcina noastra (a angajatorului) legate de cele trei date specificate mai sus.
Multumesc.
In acest caz, c.i.m. trebuia incetat de drept, conform art.56 alin.1 lit.c C.mun., la data indeplinirii cumulative a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare, situatie care in cazul dvs nu s-a intamplat.
In practica intalnita, angajatorul inceteaza c.i.m. la data comunicarii deciziei de pensionare si apoi incheie un alt c.i.m.