Buna ziua,
Va scriu in speranta unui raspuns care sa imi clarifice mai bine incertitudinile. Am fost angajata la o firma pentru 3 ani si o luna, timp in care din 6 in 6 luni mi se facea un nou CIM. Dupa primele 3 CIM, m-a trecut pe o alta firma (acelasi administrator ) cu celelalte 4 CIM (am avut contract si pt o luna doar). Nu am avut niciodata un act aditional sau anexa la un contract anterior. La sfarsitul acestei perioade, am cerut desfacerea CIM-ului prin art 56, lit i (la data expirarii termenului contractului individual de munca incheiat pe durata determinata; ). Dupa 2 luni de la incheierea activitatii mele in cadrul firmei, m-am dus sa imi cer actele de incheiere (adeverinta, decizia de incetare etc). In acel moment am aflat ca primul meu CIM nu a fost inregistrat niciodata, privandu-ma astfel de 6 luni de vechime in activitatea mea profesionala.Scuza angajatorilor a fost "contabilul lor nu si-a facut datoria de a-l inregistra iar acestia nu au verificat ulterior". As vrea sa stiu ce repercursiuni vor suferi angajatorii daca eu fac o vizita la ITM. Exista vreo cale de mijloc pentru a nu se ajunge la ITM ? (legala) . Va multumesc pentru raspuns anticipat.
este vorba de o perioada de un an de zile cuprinsa intre 2000 si 2001. Resursele umane din institutia noastra spun ca in revisal nu se introduc contractele pe perioada determinata inregistrate inainte de 2007. Ce pot face in aceasta situatie?
Din august 200 pana in august 2001 am avut c.i.m. pe perioada determinata, iar din august 2001 pana azi sunt cu un alt c.i.m pe perioada nedeterminata. In revisal apare doar perioada nedeterminata. Deci se poate introduce in revisal si perioada determinata?