Buna ziua,
Va scriu in speranta unui raspuns care sa imi clarifice mai bine incertitudinile. Am fost angajata la o firma pentru 3 ani si o luna, timp in care din 6 in 6 luni mi se facea un nou CIM. Dupa primele 3 CIM, m-a trecut pe o alta firma (acelasi administrator ) cu celelalte 4 CIM (am avut contract si pt o luna doar). Nu am avut niciodata un act aditional sau anexa la un contract anterior. La sfarsitul acestei perioade, am cerut desfacerea CIM-ului prin art 56, lit i (la data expirarii termenului contractului individual de munca incheiat pe durata determinata; ). Dupa 2 luni de la incheierea activitatii mele in cadrul firmei, m-am dus sa imi cer actele de incheiere (adeverinta, decizia de incetare etc). In acel moment am aflat ca primul meu CIM nu a fost inregistrat niciodata, privandu-ma astfel de 6 luni de vechime in activitatea mea profesionala.Scuza angajatorilor a fost "contabilul lor nu si-a facut datoria de a-l inregistra iar acestia nu au verificat ulterior". As vrea sa stiu ce repercursiuni vor suferi angajatorii daca eu fac o vizita la ITM. Exista vreo cale de mijloc pentru a nu se ajunge la ITM ? (legala) . Va multumesc pentru raspuns anticipat.