avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1036 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Refuz NEJUSTIFICAT de eliberare carte de identitate-Ce ...
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Refuz NEJUSTIFICAT de eliberare carte de identitate-Ce sa fac?

In urma cu 2 saptamani mi-am depus actele pt eliberarea unei noi carti de identitate, ca orice om. Problema este ca am pierdut certificatul ORIGINAL de mostenitor si am adus DUPLICAT in locul acestuia. Din aceasta cauza s-a dispus efectuarea unei verificari in teren pt a constata daca intr-adevar locuiesc acolo sau nu. Eu sunt studenta si stau la camin studentesc, deci nu stau acolo. Le-am explicat situatia, iar ei au spus ca pot sa fiu propietar si pe 10 imobile ca cartea de identitate mi se face doar acolo unde locuiesc. Dar daca eu sunt propietar doar pe un singur imobil si nu locuiesc acolo ci la caminul studentesc pt ca sunt studenta atunci unde draq sa imi fac cartea de identitate - la caminul studentesc? Suna ridicol! Am dovada ca sunt propietara , am chitante ca am platit impozitul pe teren si cladiri anul asta...Ce sa fac va rog un raspuns sunt disperata...Cel care o fi facut verificarea o fi intrebat vecinii, ei or fi spus ca nu stau acolo, fiindca atunci cand trec pe acolo e foarte devreme dimineata ca altfel n-am timp, am de invatat, examene, etc...Marti ma duc sa vorbesc cu sectoristul cel care se presupune ca a facut verificarea in teren, e ultima sansa, ce sa ii spun, cum sa ii mai explic...? De 3 saptamani stau fara carte identitate...Va rog ajutor!