avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1063 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Recalculare concediu prenatal, postnatal, respectiv, ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Recalculare concediu prenatal, postnatal, respectiv, indemnizatie pentru cresterea copilului

Va deranjez cu rugamintea de a-mi spune daca pot face demersuri legale si care ar trebui sa fie acestea pentru recalcularea concediului prenatal, postnatal, respectiv, a indemizatiei pentru cresterea copilului.

Mentionez ca sunt profesor, s-a castigat procesul referitor la marirea salariala (Legea 221/2008; creştere salarială circa 33%) in instanta, am primit o parte din banii restanti in transe (martie, iunie, septembrie, decembrie pentru 2014, respectiv pentru 2015).

Ar trebui sa depun memoriu la Casa de Asigurari si la Agentia Nationala la care sa atasez o adeverinta cu salariul recalculat? Daca salariul meu ar fi trebuit sa fie mai mare, implicit, si sumele pentru cele doua concedii, resectiv, pentru indemnizatie ar fi trebuit sa fie mai mari.

Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 17:44, 13 Ianuarie 2015
Puteti intreba, chiar si pe e-mail, la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate (CJAS), pentru indemnizatia pentru concediul de maternitate, si la Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala (AJPIS), pentru indemnizatia pentru concediu crestere copil (CCC).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme cu indemnizatia de crestere a copilului Paula-31 Paula-31 medicul de familie mi-a gresit ultima luna de concediu prenatal cu patru zile mai mult si din cauza asta nu pot sa depun dosarul pentru a primi de la stat ... (vezi toată discuția)