Firma mea executa lucrari de constructie pentru persoane fizice. La inceputul activitatii am fost sfatuita sa-mi achzitionez casa de marcat fiscala.Este gresit ca am dat bon fiscal si factura sau trebuia sa dau factura si chitanta. Va multumesc!
Am avut probleme cu garda financiara care vrea ca pe bonul fiscal sa apara denumirea fiecarui produs codificat distinct si nu pe categorii de produse. Au explicat ca daca din categoria respectiva toate produsele ar avea acelasi pret de intrare si vanzare , ar fi OK ! Dar, in interiorul categoriei incaltaminte sunt in magazin 20 de feluri de pantofi, sandale, etc in cantitati diferite, cu preturi de intrare si de vanzare diferite.
De atunci am introdus fiecare produs cu codul sau separat.
Mi s-a explicat ca mai acceptabil e sa se scrie pe factura "marfuri conform bon fiscal nr... " atinci cand se emite factura si bon fiscal, decat sa fie invers deoarece la vanzarea cu amanuntul bonul fiscal este de baza si se emite obligatoriu , iar factura se emite doar la cererea clientului. Si-atunci evidenta si eventualele verificari se fac pe baza bonurilor fiscale .