avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1329 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara-majorare
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara-majorare

Buna seara ! Domnule avocat, va rog sa ma ajutati cu o informatie. Sunt eleva in clasa aXII-a ,locuiesc in orasul Vulcan,jud HD. In data 28.08/2014 am implinit 18 ani , si l-am dat pe tatal meu care inca lucreaza la mina Vulcan, in judecata pentru a primi pensie alimentaraintretinere in continuare . Am hotararea judecatoreasca unde instanta l-a obligat sa imi achite pensie alimentara(de intretinere) in cuantum de 25%. Eu am facut cererea, si am depus actele necesare,dar tribunalul Petrosani m-a amana ,nu primesc niciun termen de judecata, de ce oare ? S-a blocat intr-un fel dosarul ,cum aflu daca ceva lipseste sau nu a fost corect cum am procedat ? Trebuie sa imi angajez avocat ?
Ultima modificare: Vineri, 16 Ianuarie 2015
ignrugnru, utilizator
Cel mai recent răspuns: Adrian ALBU , Avocat 15:37, 17 Ianuarie 2015
Ai spus ca ai hotararea prin care instanta il obliga la plata a 25% pensie alimentara, deci judecatoria si-a facut treaba, urmeaza sa iei hotararea si sa mergi cu ea la un executor judecatoresc care o va pune in aplicare, va pune poprire pe salariul tatalui si vei primi banii.

Daca te referi la hotararea veche prin care iti dadea banii pana la majorat si la intrebi de ce la noua cerere nu primesti termen, atunci trebuie sa verifici pe internet cu numarul de dosar in ce faza a ajuns procesul, sau te poti duce la judecatorie sa intrebi. Pensia o vei primi de la data la care ai depus cererea la judecatorie, deci va plati si retroactiv.

In mod normal, daca ai dat adresa exacta, trebuie sa primesti acasa citatie si notificarari cu eventuale acte necesare de completat.
Ultima modificare: Vineri, 16 Ianuarie 2015
Cris1971, utilizator
Va multumesc ! Si un executor judecatoresc cat costa ? multumesc